loading...
هیئت لــواءالزینبـــــــــــ شهرستان زرند-کرمان
اطلاع رسانی مراسمات


مراسمات هفتگی هیئت لواءالزینب(س) شهرستان زرند

سه شنبه شبها یک ساعت بعد از نماز مغرب و عشاء

بانوای:هــــادی گلستانی

مکان:خیابان  ابوذر ، خیابان شهید ایزدی ، نبش کوچه تالار رضا ، هیئت لواءالزینب(س)


سایت رسمی هیئت بروز با مراسمات


Www.Hadi-Golestani.iR



روضه...شرمنده ی نگاه تو هستم نگاه کن...محمدحسین عرب


رجزخوانی...گر هروله به چشم یک عده کار زشت است...هادی گلستانی


شور...میدونم هوام و داری هوای گدا رو داری...هادی گلستانی


شور...حرم کرب و بلا شده رویای دلم حرم کرب و بلا شده غوغای دلم...هادی گلستانی


سنگین...خدا رو شکر تو روضه ی خون خدا بزرگ شدم...هادی گلستانی


واحد...این شبا حست میکنم حس حضوری...هادی گلستانی


واحد...خوشیه روزگار و عشق و حال میخوام چیکار...هادی گلستانی


شور...سینه زن توی حرم باذکر تو مستی میکنم شاهم یاحسین(ع)...هادی گلستانی


شور...شیعه ام شیعه ی حیدر(ع) کرارم شیعه ام عاشق کیان و مختارم...هادی گلستانی


شور...منم غلام در به در به پشت خونتم دوونتم...هادی گلستانی


شور...یاحسین(ع) غریب مادر تویی ارباب دل من...هادی گلستانی و محمدحسین عرب

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یا ساقی العطاشا در تاریخ 1393/10/06 و 10:22 دقیقه ارسال شده است

سلام دمتون گرم خیلی عالی هستید ولی چرا عکس نمیگذارید لطفا عکس هم بزارید
ممنون
یا علی

این نظر توسط مدافع حرم در تاریخ 1393/06/27 و 17:56 دقیقه ارسال شده است

خیلی عالی بودصدا ها.............دم همتون گرم
صدای هادی با محمد حسین عالی بود نفسشون همیشه گرم
پاسخ : یاعلی

این نظر توسط زوار در تاریخ 1393/06/19 و 16:06 دقیقه ارسال شده است

سلام بخدا دم همه بچه های لوءالزینب(س) گرم
تو زرند عالی کار میکنید
پاسخ : سلام ممنونیم
نظر لطفتونه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 555
  • بازدید سال : 4,317
  • بازدید کلی : 21,901
  • کدهای اختصاصی
    روزشمار فاطمیه
    اخبارهای مهم هیئت

    برای ارسال نذورات خود به جهت برای برگذاری جلسات با شماره

    09382873803 آقای ابراهیم نژاد

    تماس حاصل فرمائید

    _________________

    ارتباط با مدیر سایت

    09136188977